عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399
بازدید : 351
نویسنده : سعید

پروژه معتبر و‌بزرگ ترون هاب یک سیستم کاملا امن و مطمئن بدون هیچ کد مخربی این به این معنی است که خالق پروژه به هیچ عنوان به ذخیره پروژه دسترسی نداره این پروژه با پلن کاملا منطقی و سود روزشمار و برداشت انی که داره به زودی در کل دنیا فراگیر میشه با پلن منطقی و‌پاداش های روزانه و سوپاپ اطمینانی که گذاشته. بسیار جلب توجه کرده و داره دنیا رو‌تکون میده 

 

 

برای استارت سرمایه گذاری نیاز به کیف پول ترون ولت یا ترون لینک یا کلور دارید و‌ مقداری ترون برای سرمایه گذاری 

 

کلیپ اموزشی ترون هاب

 

​​​​​​توضیحات در مورد پلن tronhub

 

 

✔️ترون هاب یک پلتفرم سرمایه گذاری روی قرار دادهای هوشمند بر بستر بلاکچین است 
در مرحله اول تروهاب یک سایت سرمایه گذاری + بخش لاتاری برای امتحان شانس و کسب سود بیشتر است
پلن سرمایه گذاری با سود ١.١٪؜ روزانه شروع میشود و تا حداقل ٠.١١٪؜  در روز افزایش می یابد

1️⃣در قدم اول کیف پول ترون لینک یا ترون ولت را نصب کنید

2️⃣در مرحله دوم حداقل ١٠٠ ترون از طریق دگمه سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری کنید

3️⃣شما میتوانید هر زمان و فوری با استفاده از دگمه ویتدراو برداشت کنید


✔️ پلن سرمایه گذاری:

1️⃣شروع سود روزانه از ١.١٪؜ در هر ٢٤ ساعت

2️⃣اضافه شدن ٠.١١٪؜ روزانه به عنوان سود عدم برداشت

3️⃣سود روزانه بالانس به ازای هر ٥ میلیون بالانس ٠.٣٪؜ 
بعد از رسیدن بالانس به ٥٠ میلیون ترون سود روزانه بالانس به ٠.٦٪؜ به ازای هر ٥ میلیون افزایش بالانس رشد میکند

4️⃣وقتی هر شخص به سود ٢٢٠٪؜ رسید به صورت اتومات قرار داد او کنسل خواهد شد 

5️⃣در قسمت لاتاری با  اینوست هر ٢٥ ترون شما یک شانس برنده شدن در این قسمت را خواهید داشت ، هر ١٠ روز بین شرکت کنندگان در قسمت لاتاری قرعه کشی میشود و ٨٠٪؜ از سرمایه جمع شده در این قسمت بین ٢٠ برنده خوش شانس توزیع میشود
٢٠٪؜ دیگر هم  صرف اپدیت و اضافه کردن بخش های جدید و متنوع به این قسمت صرف خواهد شد

6️⃣در صورت رسیدن به بالانس ٢٠٠ میلیون ترونی ٢٪؜ از کل اینوست هر شخص به عنوان سود همکاری به اون شخص برگردانده خواهد شد
به عنوان مثال شما ١٠٠٠٠ ترون سرمایه گذاری کرده اید بعد رسیدن بالانس به ٢٠٠ میلیون ترون شما ٢٠٠ ترون بدست می اورید

❌زمانی که بالانس ٦٠٪؜ سقوط کرد دیگر افرادی که بیشتر از ١٧٠٪؜ سود کسب کرده اند قادر به برداشت نخواهند بود و تنها افرادی که زیر ١٧٠٪؜ سود کسب کردن قابلیت برداشت خواهند داشت

7️⃣اگر در سطح ١ خود ١٥٠ زیر مجموعه داشته باشید ٢٪؜ از کل اینوست زیر مجموعهای سطح ١ خود را به عنوان درامد ثابت ماهانه دریافت خواهید کرد


✔️پلن رفرال گیری ٥ سطحی:

سطح١: ٤ درصد
سطح٢: ٣ درصد
سطح٣: ٢ درصد
سطح٤: ۱ درصد
سطح۵: ۰.۵ درصد

 پیام از طرف خالق پروژه 

❇️ آنهایی که ادعای می نمایند که پروژه ترون هاب بک دور یا کد مخرب یا دسترسی به بالانس دارد

با پیدا کردن کد مخرب و ثابت کردن آن ۱۰۰۰۰۰ ترون پاداش  دریافت کنید. 



:: برچسب‌ها: ترون , هاب , قراردادهوشمند , ترون , هاب , سرمایگذاری , درامددلاری , درامدزایی , اینترنتی , درامدزایی , میلیونی , درامداینترنتی , کسب , درامدمیلیونی , tronhub , smart , contract , tronhub , blockchain , tron , بلاکچین , ترون , درامدمیلینی , اینترنتی ,
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1399
بازدید : 349
نویسنده : سعید

تروهن هاب یه قرارداد هوشمند کاملا امن و مطمئن بدون هیچ کد مخربی است که این تضمینی هست که هر سیستمی این رو نداره این سیستم‌ پلن بسیار قوی و کاملا منطقی روز به روز داره پیشرفت بیشتری میکنه

 

این سیستم با این پلن های مطمئن صد در صد رشد بسیار خوبی میکنه تمامی سود ها روزشمار اضافه میشن و به صورت لحظه ای قابل برداشت هست 

در کل باید گفت بر خلاف تمامی کانترکت هایی که اومدن و کد مخرب داشتن این سیستم کاملا موفق خواهد شد چون همه چی در این سیستم بر پایه نظم و اعتماد است و‌کاملا شفاف بوده و‌این قابلیت باعث خواهد شد سیستم رشد خیلی خوبی بکند 

 

لینک ثبت نام مستقیم 

Tronhub.net

 

اموزش سرمایه گذاری در ترون هاب

 



:: برچسب‌ها: قرارداد هوشمند ترون , tron , قرارداد هوشمند فورسیج , forsage , قرارداد هوشمند اتریوم , doubleway , bitcoin , بلاکچین , کسب درامددلاری , درامد دلاری , گلدن قارم , golden farm , درامد میلیونی , درامد زایی اینترنتی , درامد از اینترنت , اتریوم , بیتکوینو کریپتوتب , کویین پات , ترون , هاب , tronhub , tron , ترون , سرمایگذاری ,
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 527
نویسنده : سعید

 

سایت شبکه سازی cryptofriends یک سیستم قرارداد هوشمند ترون است که سبک جدیدی از قراردادهای بر پایه بلاکچین می باشد. علاقمندان به کسب درآمد از این حوزه به راحتی می توانند با سرمایه بسیار پایین وارد بخش درآمدزایی از این حوزه شوند. cryptofriends از 8 سطح درآمدزایی به گونه متفاوت از سایر پروژه های مشابه با سود بیشتر ایجاد شده است.

لینک پیوستن به تیم ما

توچه: برای کسب درآمد بالا هرچه زودتر ثبت نام خود را انجام دهید تا باقی افراد بصورت کاملا خودکار زیرمجموعه شما قرار بگیرند.

درباره پروژه cryptofriends

این پروژه که به پروژه قرارداد هوشمند ترون معروف است و شما در تمامی مراحل کسب درآمد از این پروژه فقط و فقط 400 ترون هزینه می کنید (معادل 100 هزار تومن) و برای افزایش درآمد این شرایط برای شما در نظر گرفته شده است که سود شخصی خود مبالغ بیشتری کسب درآمد کنید. هیچ کسی مالک پروژه نیست و توسط کسی مدیریت نمی شود چرا که از شروط اصلی قراردادهای هوشمند این است که تمامی مراحل به صورت خودکار انجام می شود و کسی اداره کننده سیستم نیست. تنها با داشتن والت مخصوص ترون و یا افزونه tronlink می توانید کسب درآمد خود را آغاز کنید حتی بدون ایمیل.

آموزش ساخت اکانت و شروع قرارداد ترون

برای ساخت اکانت cryptofriends باید یک کیف پول ترون ایجاد کنید. می توانید از TronLink برای کامپیوتر و TronWallet برای گوشی همراه استفاده کنید.

وارد اکانت TronLink یا TronWallet خود شوید و روی گزینه LOG IN SIGN UP کلیک کنید شما به صورت خودکار وارد سایت می شوید. برای شروع از شما می خواهد که مبلغ 400 ترون را برای خرید سطح یک پرداخت کنید.

cryptofriendsسطح یک

شما بعد از فعال سازی باید شروع به زیرمجموعه سازی بکنید شما برای سطح اول خود می توانید 3 نفر رو به این سایت دعوت کنید اگر این افراد سطح یک رو فعال کنند کل 400 دلار برای شما فرستاده می شود یعنی 1200 ترون از سطح یک سود می کنید.

cryptofriends

چگونگی دریافت سود سطح یک

 

جدول دریافت پورسانت ها

 

income price trx referrals level
trx 1200 400 trx 3 level1
10800 trx 1200 trx 9 level2
97200 trx 3600 trx 27 level3
874800 trx 10800 trx 81 level4
97200 trx 32400 trx 3 level5
847800 trx 97200 trx 9 llevel6
7.9m trx 291600 trx 27 level7
71m trx 847800 trx 81 level8

 

تفاوت طرح پانزی و هرمی با سیستم پلکانی قراردادهای هوشمند

1- پروژه های هرمی به راحتی مبالغ موجود کاربران را می توانستند مسدود کنند ولی در قراردادهای هوشمند این امکان وجود ندارد چرا که به هیچ وجه کیف پول شما قابل کنترل نیست و حتی جایگزین کردن آن با سایر کاربران غیر ممکن خواهد بود.

 

2- پروژه های پانزی تمامی نقل نقل و انتقالات مالی با کلیه عواقب ناشی از آن در قالب عامل انسانی و عملیات دستی انجام می شود اما در حال حاضر با نسل جدید فناوری ۹ و قراردادهای هوشمند، تمامی عملیات به صورت خودکار انجام می شود و عامل انسانی کاملاً مستثنی است.

 

3- بزرگترین فریب پروژه های هرمی این است که افرادی که ابتدا شروع کنند به سودهای بالایی دست پیدا می کنند و همواره افرادی که در سطح های پایین تر قرار دارند سودی کسب نمی کنند اما این مشکل بزرگ توسط اسمارت کانترکت ها به زیباترین شکل ممکن حل شده است به این صورت که شما برای کسب درآمد بیشتر الزاما باید افراد را در زیرمجموعه افراد شبکه خود بزنید تا ابتدا آنها سود کنند و با level up کردن آن ها شما نیز به سود خود دست پیدا کنید.

 

4- دروغی به نام هک یا بسته شدن در اسمارت کانترکت ها وجود ندارد چرا که قرارداد هوشمند cryptofriends در شبکه اصلی TRON بارگذاری می شود و توسط هر کسی از جمله توسعه دهندگان آن قابل حذف نیست.

 

این بدان معناست که برای اولین بار در تاریخ بشریت تضمین های 100٪ واقعی وجود دارد که حساب کاربری هک نشود. علاوه بر این، هر برنامه نویسی در جهان قادر خواهد بود بر اساس همان قرارداد هوشمند، یک سایت جدید بسازد و هر رهبری ساختار می تواند یک ساختار سایت را در همان قرارداد هوشمند بسازد. بنابراین، سیستم از هرگونه اقدامات مدیریت پروژه محافظت می شود.

 

مزایای منحصر به فرد قرارداد هوشمند cryptofriends

1- عدم وجود خطرات
هزینه های شما در پروژه بیش از 400 TℜX نمی شود، که با اولین زیرمجموعه به شما بازپرداخت می شود.

 

2- تمام مبالغ در کیف پول شخصی شما
اگر شما همواره از اینکه سایت سرمایه گذاری شما اسکم یا هک شود می ترسید این معضل در قرارداد هوشمند برطرف شده است و تمامی سود کسب شده به طور مستقیم در کیف پول شخصی شما واریز می شود.

 

3- عدم تمرکز کامل
این اولین سیستم جهانی است که هیچ کس کنترل نمی کند. عامل انسانی (از جمله فاکتور سرپرست) کاملاً وجود ندارد. هیچ کس نمی تواند متوقفش کند و تغییراتی در سیستم ایجاد کند یا وجوه شما را نگه دارد. قرارداد هوشمند منبع باز را نمی توان از شبکه Tron حذف کرد.

 

4- اگر هنوز کسی را دعوت کنید اصلا جای نگرانی نیست.
این سیستم به خودی خود زیرمجموعه برای شما پیدا می کند. شرکت کننده هایی که از طریق لینک ارجاع مراجعه نکرده اند، مراجعه کننده های تلفیقی می شوند و بین کاربرانی که از قبل ثبت نام کرده اند از سطح 1 شروع می شوند ، توزیع می شود.

 

5- مدیریت پروژه در اختیار هیچکس
مدیریت پروژه به پول شما دسترسی ندارد ، تمام محاسبات از طریق یک قرارداد هوشمند انجام می شود (قابل تغییر نیست) که بلافاصله وجوه را به کیف پول TRON هدایت می کنید.

 

6- امکان متوقف کردن سیستم وجود ندارد.
حتی اگر سایت پروژه از بین نرود ، کار ابدی سیستم با قرارداد هوشمند و blokchain TRON تضمین می شود.

 

7- عملکرد “تکرار”
سود دریافت شده برای تمام زمان در پروژه، می تواند هر سال تکرار شود. تعداد افراد کمی در ساختار شما از این عملکرد استفاده می کنند. همه مراجعه کنندگان غیرفعال نیز به عنوان “درب” برای همه مراجعه کنندگان از همان خط هستند. پس افراد غیرفعال نیز در این سیستم می توانند برای شما سود زا باشند.

 

اعتبار و قانونی بودن اسمارت کانترکت cryptofriends

از آنجا که هیچ کس شما را مجبور به انتقال پول به کسی نمی کند. کلیه سرمایه گذاری هایی که انجام می شودن ببه صورت داوطلبانه انجام می شود همچنین تنها مبلغ مورد نیاز در تمام مراحل فقط 400 ترون که معادل کمتر از 100 هزار تومان می باشد.

در این پروژه چیزی به عنوان کلاهبرداری وجود ندارد، زیرا در سیستم هیچ گونه سپرده وجود ندارد، و تمام نقل و انتقالات بصورت برگشت ناپذیر بین شرکت کنندگان انجام می شود.
قرارداد هوشمند وجوه را ذخیره نمی کند بلکه فقط بین آدرس شرکت کنندگان تغییر مسیر می دهد. هیچ پرداختی در سیستم وجود ندارد، این بدان معنی است که هیچ تأخیری نمی تواند وجود داشته باشد. وجوه بلافاصله مستقیم به کیف پول شرکت کنندگان می رود.

 

نحوه درآمد زایی از پروژه cryptofriends

 قرارداد هوشمند ترون که مدت زمان آن 365 روز می باشد و تنها چیزی که نیاز دارید کیف پول Tron wallet و 400 عدد ترون که معادل 80 هزار تومان می باشد. 

مراحل به ساده ترین روش ممکن به صورت زیر می باشد: 


1- در ابتدا ۴۰۰ ترون واریز می کنید و سپس اقدام به جذب سه زیرمجموعه می کنید، پس3 تا 400 عدد یعنی 1200 ترون وارد کیف پول شما می شود. 
حال تمامی سود خود را که معادل 1200 ترون است را برای لول آپ به 2 پرداخت می کنید.


2- حال سطح دوم شما، که 9 نفر هستند، هر کدام خود را به لول 2 ارتقا دهند شما 9 تا 1200 ترون یعنی 10800 ترون دریافت می کنید. 
 از این مقدار، 3600 عدد ترون را صرف لول آپ کردن به سطح 3 می کنید اما 7200 ترون سود خالص شما خواهد بود.


3- حال اگر سطح سوم شما، هرکدام خود را لول آپ 3 کنند، شما 27 تا 3600 ترون یعنی 97200 ترون دریافت می کنید. 
 از این مقدار، 10800عدد ترون را صرف لول آپ کردن به سطح 4 می کنید اما 86400 ترون سود خالص شما خواهد بود.


4- اینجا آخرین سطح مورد نیاز شماست. در اینجا اگر سطح چهارم شما لول آپ کنند به سطح 4، شما 81 تا 10800 ترون یعنی مجموعا 874800 ترون دریافت می کنید.

 خب از اینجا به بعد، دوباره سود شما از همین 4 سطح بدست می آید.
 ازاین مقدار، 32400 ترون را صرف لول آپ کردن به سطح 5 می کنید اما 842400 ترون سود خالص شما خواهد بود.


5- سطح اول شما از اینجا سطح پنجم شماست.
 یعنی اگر سطح اول شما، لول آپ کنند به 5، شما مقدار 3 تا 32400 ، یعنی 97200 ترون دریافت می کنید

البته از این مقدار، تماما مبلغ را به لول آپ به سطح 6 پرداخت می کنید. 


6- دراین مرحله اگرسطح دوم شما لول آپ کنند به 6، 9 تا 97200 یعنی مجموعا 874800 ترون دریافت می کنید.

 از این مقدار، 291600 ترون را برای لول آپ به سطح 7 پرداخت می کنید اما 583200 ترون سود خالص شما خواهد بود. 


7- دراینجا اگر سطح سوم شما لول آپ کنند به 7، مقدار 27 تا 291600 یعنی مجموعا 7 میلیون و 900 هزار ترون دریافت می کنید که در نوع خود فوق العاده است. 
 از این مقدار 874800 ترون را برای لول آپ به 8 (آخرین سطح) پرداخت می کنید اما حدود 7 میلیون ترون سود خالص شما خواهد بود.


8- اگر سطر چهارم شما به سطح 8 لول آپ کنند، شما 81 تا 874800 یعنی مجموعا 71 میلیون ترون دریافت می کنید که بالاترین سطح درآمد را از آن خود می کنید.
این یعنی اگر۴ سطر زیرمجموعه برای خود بسازید، قطعا پاداش لول 5 تا 8 را نیز خواهید گرفت

 

 

مراحل ثبت نام به زبان ساده تر 

شما اول کیف پول tron walletیا tron link رو دانلود کرده 410 ترون داخلش واریز کنید چون یکم کارمزد انتقال دارید  بعد وارد مرورگر ولت میشد و اونجا لینک مارو وارد میکنید و زمانی که سایت باز شد سمت راست بالای صفحه اون گزینه سه خط رو  میزنید اگه با گوشی هستی و خودکار به سیستم وصل میشد بعد مراحل پرداخت رو انجام میدید 

ولی ترجیحا برای ثبت نام پی ام بدید تلگرام که هم وارد تیم بشید هم  راهنمایی بیشتر کنیم با تشکر

 

برای ثبت نام با کامپیوتر بعد نصیب کیف پول tron link وریختن  ترون داخلش رو لینک ثبت نام کلیک کنید ومراحل ثبت نام به صورت اتوماتیک انجام میشود

لینک ثب نام

 

کسانی که با گوش ثبت نام میکنن این لینک رو در قسمت مرورگر  کیف پول ترون وارد کنن

https://cryptofriends.vip/?upline=TJuvVYXHgTw6bhihUGyiCKCKfKHHW2aHch

 

لینک تلگرام



:: برچسب‌ها: قرارداد هوشمند ترون , tron , قرارداد هوشمند فورسیج , forsage , قرارداد هوشمند اتریوم , doubleway , bitcoin , بلاکچین , کسب درامددلاری , درامد دلاری , گلدن قارم , golden farm , درامد میلیونی , درامد زایی اینترنتی , درامد از اینترنت , اتریوم , بیتکوینو کریپتوتب , کویین پات ,
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1399
بازدید : 520
نویسنده : سعید

 

سیستم  قرارداد هوشمند اتریوم (forsage)

 

Forsage یک سیستم قرارداد هوشمند اتریوم بسیار امن و مطمئن و یک راه عالی و جدبد برای کسب دراند ارز دیجیتال اتریوم است  ایچ سرمایه زیادی برای شروع نیاز ندارد و شما با کمترین هزینه میتونید این سیستم ایمن و مطمین رو استارت بزنید و کسب درامد کنید استارت این سیستم با ۰.۰۵۵ اتریوم با کارمزد انتقال است 

ارتباط مستقیم در تلگرام

 

 

 

 

 

برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر حتما سر بزنید 

 

این سیستن به تازگی وارد ایران شده و شما میتوانید با ثبت نام و استارت این سیستم به سود بالایی برسید و به صورت خودکار و بی نهایت پورسانت دریافت کنید  چون در این سیستم بر عکس قرارداد های هوشمند دیگه شما میتونید بی نهایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید د بی نهایت پورسانت دریافت کنید و میتونید با لینک زیرمجموعه خودتون هم مجموعه براش بگیرید تا اون هم پا به پایه شما بتونه حرکت کنه و بعیر از زیرمجموعه هایی که میگیرید سر لول اپ ها هم پورسانت بگیرید تو این سیستم روش های پورسانت خیلی زیاده و با کلیه قرارداد های هوشمند فرق داره  در ادامه یکم از ماهیت سیستم حرف میزنیم‌

 

Forsageچیست ۰تا ۱۰۰ قرارداد هوشمند اتریوم (forsage)

 

 فورسیج forsage یک برنامه ماتریس قرارداد هوشمند ۸ سطحی است این برنامه بر رویblockchin اتریوم به نام DAAP(برنامه غیر متمرکز)راه اندازی شده است و از طریق ریاضی با یک قرداد هوشمند در Blockchin اتریوم  به صورت ریاصی ایمن است بنابراین نمیتوان ان را هک و کلاهبرداری کرد 

تا زپانی که blockchin اتریوم وجود داشته باشد خراب یا ناپدید نمیشود چون blockchin تغییر ناپدیر است 

DAAPرا نمیشود حذف یا  تغییر داد این کار تا زمانی که بلاکچین وجود داشته باشد به کار خود ادامه خواهد داد. کد منبع باز است و هر کس میتواند نحوه عملکرد خود را بخواند وحوه را نگه  نمیدارد،اصل اول و اساسی کار این است که طبق قوانین از پیش تعیین شده قرارداد هوشمند معاملات کاربران  از یک کیف پول به کیف پول دیگر تعییر مسیر دهد.

این ساده ترین ،سریع ترین و دوستانه ترین برتامه بازاریابی است که توانایی تکرار چرخه سود هر ۶۴ روز یک بار را دارد .

این یک قرارداد هوشمند یا برنامه شبکه رمزنگاری درEthereum است که کد برنامه برای توزیع نقل و انتقالات و رودی در بین شرکت کنندگان طبق الگوریتم و قوانین خاص برنامه ریزی شده است که نمیتواند تغییر یا جعل شوند.

 

چه کسی مدیر پروژه است؟

 

در دبل وی double way هیچ سرپرستی وجود ندارد تنها یک سازنده وجود دارد که قرارداد را درblockchin Ethereum بارگداری کرده است.

از ان زمان ، قرارداد هوشمند بخشی از شبکه کلی است که توسط استخراج گران اعتبار سنجی و پشتیبانی میشود.

هیچ کس نمیتواند عملکرد یک قرارداد هوشمند را تغییر دهد. ان را حذف و یا متوقف کند.

هر گونه تلاش برای ایجاد تغییرات غیر مجاز یه دلیل مغایرت با نسخه های قبلی در بلکچین رد میشود.

 

چگونه میتوانم مطمئن باشم که ولت من بلاک نمیشود؟

 

 در صنعت cryptocurrency ،چیزی به نام مسدود کردن کیف پول وجود ندارد . این کار توسط هر کسی از جمله توسعه دهندگان cryptocurrency غیر ممکن است (این یک ویزگی فناوری است ) کیف پول ایجاد شده توسط شما فقط به شما تعلق دارد.

سیستم قرارداد هوشمند را با سایر برنامه های اهدای پول و یا شرکت ههای سرمایه گذاری هرمی و غیر هرمی که میتواند ور هر زمان توسط مالک بسته شود اشتباه نگیرید.

این برنامه بسیار تضمین شده است که حتی سازنده ان هم هیچ دسترسی به وجوه ندارد.بنابراین او نمیتواند در ان تقلب کند. این قرارداد ETH را در خود ذخیره نمیکند.

 پلت فرم کاملا غیر متمرکز

♦100%ایمن 

♦بدون خطر 

♦معامله به همتا

♦100%شفاف

♦مدیر ندارد و بدون مالک است 

♦هیچ شرکتی یا شخص ثالثی در ان دخیل نیست 

♦به هیچ عنوان امکان کلاهبرداری و خاموش کردن سرور وجود ندارد

بدون اینکه درخواست برداشت درامد کنید پرداخت اتریوم به صورت خودکار توسط سیستم و بصورت انی صورت میگیرد و طبق ضوابط از پیش تعیین شده مستقیما در کیف پول شخصی اعتبار دریافت میکنید

 

 

 کسب درامد از قرارداد هوشمند  forsage

 

Smartway Forsage - YouTube

 

کسب درامد در این قرارداد بسیار ساده و راحت است وقتی شما با ۰.۰۵ استارت کار رو میزنید برای شما داخل سیستم دو پلن کاری به اسم x3 و x4 باز میشه یعنی مبلغ واریزی شما نصف میشه و دو پلن کاری برای شما فعال میکند

 

 

 

 

 

پلن کاری  x3 سه جایگاه داره که به این شکل ‌کار میکنه که یعنی شما میتونید دو مجموعه بگیرید  و از هر دو مجموعه نفری ۰.۰۲۵ اتر دریافت میکنید و جای خالی سوم بابت این هست که شما دوباره این چرخه رو فعال کنید وقتی مجموعه سوم مستقیم رو میگیرید از اون پورسانت میگیرید ولی نه تو کیف پولتون پورسانت اون مجموعه واسه اینه که دو نفر دیگه رو جذب کنید به اصطلاح مجموعه سوم حکم reinvest رو داره و باعث میشه حساب شما شارژ بشه و دوباره بتونید دونفر جدید عضو کنید  و پورسانت بگیرید و این چرخه همینجور ادامه پیدا میکنه و شما میتونید با این حرکت بی نهایت مجموعه مستقیم بگیرید

 

 

 

 

 

 

 

 

 زیرمجموعه هایی که دو جایگاه سطح اول را میگیرند 100 % پرداختی های آنها به صورت پورسانت  به نفر بالاسری شما میرسد.

 

 در سطح دوم شما 100 % پرداختی ها به صورت پورسانت با شما میرسد، 3 پرداختی مستقیما به کیف پول شخصی شما واریز میشود .

 

 و پرداختی چهارم به صورت شارژ مجدد همین اسلات را دوباره برای شما فعال میکند و 100 % پورسانت جایگاه ششم به بالاسری شما میرسد.



 

 

حالا این فقط برای یک بار بود که گفتم شما میتونید با مجموعه سوم  که میگیرید  دوباره یک چرخه دیگه رو مثل همین دوباره درست کنید فرص کنید پنج بار این چرخه رو انجام دادید و پنج بار این پورسانت ها رو میگیرید ولی این پایان کار نیست جالب اینجاس اگه شما لول اپ کرده باشید  میتونید از تمام مجموعه های مستقیم و از مجموعه های سطح دو خودتون هر بار که هر کس لول اپ کنه پورسانت بگیرید  جالبه نه دقت کنید شما هر بار برای ثبت نام ها پورسانت میگیرید و دوباره از همون ها شما پورسانت لول اپ هم میگیرید  

جالبتر اینه که شما محدودیتی تو هیچ کدوم از این ها ندارید هر کس تو مجموعه شما که هر بار میاد لول اپ کنه شما پورسانت میگیرید و مثل سیستم های دیگه نیست که فقط از یک سطح اونم هم لول شما تا پورسانت بگیرید

 

تو این سیستم شما برای  اپگرید برای هر کدام از پلن ها 12 سلات برای اپگرید دارید که میتونید به ترتیب خریداری کنید و سود بیشتری کنید و هر کسی از مجمعه های شما اپگرید کنه شما پورسانت میگیرید

 

 

 

 

برای توضیحات بیشتر به کانال مراجعه کنید و برای ارتباط با من هماهنگ کنید 

 

کانال تلگرام

 

برسی جدول پورسانت های دو پلن

محاسبا سود سیستم با دست کم گرفتن و حداقل سرعت رشد و حداقل پورسانت دهی، که اینطور نمیتواند باشد زیرا تا زمانی که به اسلات 12 لول آپ کنید چندین بار از اسلات های پایین تر پورسانت دریافت کرده اید.

در این صورت هر کدام از 12 اسلات را باید به حساب ضربدر 2 یا 3 یا 4 محاسبه کرد.



 

برای ثبت نام هم دقیقا مثل سیستم های قبلی برای گوشی با تراست ولت و برای کامپیوتر با متامکس 

ثبت نام با گوشی  به این شکله که شما یه ولت  تو تراست ولت میسازید و اسمش رو forsage میزنید که قاطی نکنید داخلش ۰.۰۵۵ اتریوم میریزید و بعد لینک زیر 

https://forsage.io/i/6d31ts

 رو داخل dapps تراست ولت میزنید سایت وقتی باز شد  رو گزینه join now  میزنید و بعد طبق این عکس عمل کنید حتی اگه رو زبان انگلیسی بود باز حرکت رو انجام بدید و بعد رو گزینه سبز کلیک میکنید و خودکار به ولت وصل میشه بعد از پرداخت وارد سایت میشه به همین راحتی 

FORSAGE. REGISTRATION FROM PHONE (Trust Wallet) — Lola Ferrari на ...

لینک ثبت نام برای گوشی لطفا لینک من رو برای ثبت نام استفاده کنید

https://forsage.io/i/6d31ts

 

ثبت نام‌ با کامپیوتر هم مثل شیوه های  ثبت نام در دابل وی و ترون هست متامکس رو نصب میکنید و ۰.۰۵۵ اتریوم میریزید  و رو لینک زیر کلیک مینید و وارد سایت میشد و گزینه سبز رو میزنید  و پرداخت رو انجام میدید

 

لینک ثبت نام با کامپیوتر 

 

برای اطلاعات بیشتر به کانل تلگرام ما سر بزنید و با ما همانگ کنید برای ثبت نام تا بتونیم کمک بیشتری به شما بکنیم

 

لینک ارتباط با من در تلگرام

 



:: برچسب‌ها: کسب , درآمد , بیت , کوین , forsage , قرارداد هوشمند doublway , پولی , قرارداد هوشمند ترون , دلار , قرارداد هوشمند forsage , کریپتوتب , کریپتوبروزر , crypto گلدن فارم کسب درامد با گوشی دلار روبل بیت کوین درامد میلیونی دابل وی doubleway double way بلاکچین سیستم اتریوم قرارداد هوشمند ارزدیجیتال ارز انریوم EHT Etherum استخراج سرمایه گذاری ,
تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
بازدید : 485
نویسنده : سعید

مرورگر cryptotab کریپتو تب

یک شیوه متفاوت و عملی بریا استخراج بیت کوین به کمک کامپیوتر و لپ تاپ
در این مرورگر هرچه تعداد افراد بیشتری دعوت کنید سرعت و قدرت استخراج بیت کوین شما بیشتر میشود.

کریپتوتب دیگر افزونه مرورگر نیست و برای استخراج باید حتماً مرورگر آن را دانلود کنید.

برای نصب این افزونه وارد سایت کریپتوتب شوید. 
بعد از وارد شدن به سایت با زدن دکمه DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER میتوانید مرورگر استخراج را دانلود کنید.
همچنین به پایین سایت بروید (بخش فوتر) از آنجا میتوانید:
اپلیکیشن اندروید و آی او اس و یا مرورگر کریپتو تب را دانلود کنید.

در انتهای سایت میتوانید لینکها رو در بخش CryptoTab Family (خانواده کریپتوتب) ببینید.
CryptoTab Browser: دانلود مرورگر کریپتو تب (پیشنهاد ما استفاده از همین مرورگره).
CryptoTab for Android: دانلود مرورگر کریپتو تب برای اندروید.
CryptoTab for iOS: دانلود مرورگر کریپتو تب برای آی او اس اپل.

توجه: حتما با جیمیل خود وارد حساب کاربری‌تان شوید تا اطلاعات شما برای همیشه ذخیره شوند.

آموزش مرورگر cryptotab

در صفحه افزونه مقدار بیت کوین استخراج شده شما را نوشته.
در زیر آن هم لینک زیرمجموعه گیری شما وجود دارد که میتوانید به کمک آن دوستان خود را دعوت کنید.
و دکمه های اشتراک گذاری هم وجود دارند که کار همان لینک را انجام میدهند.

claim free btc بیت کوین رایگان هر 5 دقیقه
بیشتر بخوانید

در قسمت پایین صفحه سمت راست (Referrals): تعداد زیرمجموعه های شما را نشان میدهد.
در سمت چپ (Mining) هم میتوانید سرعت استخراج بیت کوین را تنظیم کنید.
کلمه MAX یعنی تنظیم حداکثر قدرت و OFF یعنی خاموش کردن فرآیند استخراج است.

استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که مرورگر شما باز باشد.
اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف میشود. اگر در همون صفحه ماین بمانید سرعت ماین بیشتر میشود.

در قسمت Mined مقدار بیتکوین استخراج شده شما را نشان میدهد.
در قسمت Affiliate مقدار بیتکوین کسب شده از زیرمجموعه ها شما را نشان میدهد.

برداشت بیت کوین های استخراج شده

در سمت راست و بالای صفحه بر روی آیکون منو کلیک کنید.
در منوی باز شده برای برداشت بیت کوین بر روی دکمه WITHDRAW BTC کلیک کنید.

حداقل مقدار برداشت: BTC 0.00001 است که اگر از جستجوگر کریپتوتب (CryptoSearch) استفاده کنید حداقل برداشت شما 0.00001 BTC میشود.

تمام این اطلاعاتی که در صفحه افزونه وجود دارد در داشبورد سایت cryptotab.net نیز هستند.

مرورگر کریپتوتب CryptoTab browser

سبک، سریع و آماده برای استخراج!

یک مرورگر وب سریع و سبک با قابلیت استخراج با سرعت بسیار بالا 8X برابر و محیطی آشنا مانند کروم
امکانات مرورگر را میتوانید با نصب بیش از 150 هزار افزونه افزایش دهید.

ماین بیت کوین برای خود و دعوت دوستان، بنابراین شما می توانید بیتکوین بیشتری کسب کنید!
مرورگر CryptoTab شامل الگوریتم ساخت معدن است که با استفاده از منابع رایانه شما سرعت استخراج شما را تا 8 برابر افزایش دهد و درآمدزایی BTC را افزایش می دهد.

وارد سایت افزونه شوید و مرورگر کریپتوتب را دانلود کنید و از استخراج خود لذت ببرید.
قابلیت جذب زیرمجموعه تا 10 سطح پایین تر یعنی از زیرمجموعه، زیرمجموعه هایتان هم میتواید درآمد کسب کنید

 

دانلود مرورگر کریپتوتب



:: برچسب‌ها: bicoin , استخراج بیت کوین , استخراج رایگان بیتکوین , درامد دیجیتال , درامد دلاری , درامد میلیونی , ارز دیجیتال , ارز های دیجیتال , درامد رایگان , بیتکوین رایگان ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 540
نویسنده : سعید

 

سلام این سایت که براتون میزارم سایت مزرعه بیتکوین هست روش کار کردن این سایت به این شکله که شما با ورود به سایت پاداش میگیرید برای خرید گرافیک که باهاش به درامد زایی میکنید و کم کم میتونید گرافیک های بیشتری بگیرید این سایت پاداش روزانه داره و این که تا ده روز با هر بار سر زدن به سایت جایزه میگیرید و یک گزینه برای کسب درامد در ازای کلیک  و در همین راستا زمانی که شما تعداد مشخصی کلیک میکنید بلیط جایزه میگیرید پشت هر بلیط یه سری جایزه های عالی وجود داره  این سایت واقعا در نوع خودش عالی هست  فقط برای برداشت پول خودتون باید ده روبل سرمایه گذاری کنید که میشه ۲۵۰۰ تومن   ولی واقعا ده ها و صد ها برابرشو در میارید ثبت نام کنید و درامد زایی کنید 

 

ثبت نام

 بهترین معدن در اینترنت!



:: برچسب‌ها: درامد زایی به دلار روبل بیت کوین لایت کوین کسب درامد با گوشی اینترنت پول درامد گلدن فارم سایپر دراگون زیپارک درامد پول درامد میلیونی کسب درامد از اینترنت کسب درامد از گوشی سایت های درامد زایی ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 526
نویسنده : سعید

این بار براتون  میخوام کیف پول و صرافی پاییر رو معرفی کنیم  این کیف پول بسیار معتبر است و اکثرا سایت ها این کیف پول رو ساپورت میکنن این کیف پول روبل دلار و یورو بیت کوین لایت کوین اتریوم و... رو ساپورت میکنه و میتونید  اکسچنج کنید و حتی خرید و فروش کنید تو سایت نیازی به وریفای هم ندارید شما میتونید به راحتی در روز بدون ورفای تا ۲۰۰ دلار   برداشت کنید فقط زمانی که ثبت نام میکنید یادتون باشه یه صفحه باز میشه براتون که شماره حساب و یه سری کد ها هست حتما ازش اسکرین شات بگیرید  و یه گوشه داشته باشید  این کیف پول میشه گفت واقعا همه چی تموم هست و کاملا شما رو بی نیاز از هر چیزی میکنه ثبت نام کنید حتما نیازتون میشه 

ثبت نام 

 



:: برچسب‌ها: درامد زایی به دلار روبل بیت کوین لایت کوین کسب درامد با گوشی اینترنت پول درامد گلدن فارم سایپر دراگون زیپارک درامد پول درامد میلیونی کسب درامد از اینترنت کسب درامد از گوشی سایت های درامد زایی پاییر کیف پول پاییر payeer ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 542
نویسنده : سعید

Экономическая игра с выводом денег Drift

این سایت  هم از سری سایت های روسی هست با این شکل که شما با ثبت نام در سایت یک ماشین هیوندا پاداش میگیرید که با این  ماشین  شما مسافر جابجا میکنید و درامد کسب میکنید این سایت هم کاملا رایگان هست و  بدون محدودیت پرداخت میکنه این سایت هم پاداش روزانه داره و یک قسمت هم برای پرداخت در ازای کلیک شما میتونید از قسمت گشت گذار کسب درامد کسب کنید 

برای ثبت نام کلیک کنید 

 

 

Экономическая игра с выводом денег Drift



:: برچسب‌ها: درامد زایی به دلار روبل بیت کوین لایت کوین کسب درامد با گوشی اینترنت پول درامد گلدن فارم سایپر دراگون زیپارک درامد پول درامد میلیونی کسب درامد از اینترنت کسب درامد از گوشی سایت های درامد زایی پاییر کیف پول پاییر payeer ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 538
نویسنده : سعید

Profit every 10 minutes!

گولدن فارم 

با سلام خدمت شما دوستان گل  سایت گلدن فارم یکی از سایت های است که بین کاربران از محبوبیت بالایی برخورداره و بالای ۶ سال سابقه فعالیت داره و در کمال تعجب بالای ۱۶ روش پرداخت رو ساپورت میکنه شیوه کار کرد این سایت به این شکل هست که شما کارکتر سایت رو میخرید و اون کاراکتر که پرنده هست براتون تخم میزاره و اونو شما میفروشید به همین ساده ای  و یک بخش هم داره که هر ۲۴ ساعت یک بار به شما پاداش میده  با ثبت نام در سایت شما ۳۰۰ نقره دریافت میکنید  که با اون ۳۰۰ نقره میتونید دو پرنده سبز خریداری کنید این سایت تا پنج سطح سود از زیرمجموعه های شما پرداخت میکنه  برای برداشت پولتون  از سایت فقط نیاز هست که کم کم یک دلار تو سایت بریزید که اون یک دلار هم برای شما تبدیل به سیلور میشه و میتونید پرنده بخرید سایت عالی هست تا دیر نشده  ثبت نام کنید عالیه

برای ثبت نام

کلیک کنید

 

 

Profit every 10 minutes!



:: برچسب‌ها: درامد زایی به دلار روبل بیت کوین لایت کوین کسب درامد با گوشی اینترنت پول درامد گلدن فارم سایپر دراگون زیپارک درامد پول درامد میلیونی کسب درامد از اینترنت کسب درامد از گوشی سایت های درامد زایی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

مطالب ما چقدر به شما کمک کرده است


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان درامد زایی به دلار و آدرس syper-drakon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 3567
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com